Klachten

Heeft u een klacht? Dat is heel vervelend. Wij horen deze graag van u. Dit kan mondeling of schriftelijk. Samen kijken we naar een oplossing. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Alle klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. 

 Bel Inez Neefjes op 06-15584510 of dien uw klacht schriftelijk in:

per e-mail: info@ inez-tc.nl

of per post: Manderscheidtsingel 26, 6017 GC, Thorn

Wij reageren altijd binnen 14 dagen. Na de ontvangstbevestiging behandelen we de klacht binnen 30 dagen. Halen wij dit niet? Dan krijgt u van ons schriftelijk bericht met de termijn waarin we het wel halen en de reden van het uitstel. Bent u niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan zijn wij bereid om gebruik te maken van een MFN geregistreerde mediator (www.mfnregister.nl). Zie voor meer informatie de Algemene Voorwaarden van INEZ Training & Consulting