De opvolging van uw training zorgt voor 50% van het rendement

Een gedegen opvolging is daarom een voorwaarde voor ons om een trainingstraject te starten. Interne begeleiding is op de lange termijn altijd het beste. Dan blijven alle kennis en vaardigheden geborgd. Wij leiden op verzoek uw medewerkers hiervoor op. De eerste opvolging verzorgen wij vaak zelf. Bijvoorbeeld door:

Coaching on the job

De trainer bezoekt de deelnemers een aantal weken na afloop van de training. On the job worden de nieuwe vaardigheden geƫvalueerd en indien nodig nog bijgestuurd. Ervaringen worden besproken en vragen beantwoord. Een coaching on the job moment wordt door de meeste deelnemers ervaren als een goede stok achter de deur om met het geleerde aan de slag te gaan. De herhaling zorgt voor een meer duurzame gedragsverandering.

Vervolg- of opfristraining

Het is bij veel trainingen raadzaam om een vervolg- of opfristraining te organiseren. In een korte sessie oefenen de deelnemers nogmaals en stellen ze vragen over zaken die ze na de training ervoeren. In sommige gevallen kunnen we dieper op onderwerpen in gaan. Vervolg- en opfristrainingen worden na een nieuw intakegesprek altijd op maat gemaakt.

Mystery onderzoek

U wilt graag een onafhankelijke kwaliteitsmeting van de klantgerichte telefoongesprekken of e-mails van uw medewerkers. U heeft dan direct zicht op het resultaat van de training. Voor uitvoering van mystery onderzoeken maken wij gebruik van onafhankelijke, gespecialiseerde bureaus.