Ik werk inmiddels als 13 jaar als communicatietrainer. In die tijd heb ik veel mensen geholpen in hun persoonlijke ontwikkeling;
Inmiddels mag ik wel zeggen dat ik een schat aan ervaring heb opgedaan. Ik begrijp hoe de dynamiek van communicatie werkt en ik snap als geen ander wat mensen lastig vinden in de interactie met anderen.
Het werd tijd om al deze kennis te bundelen en te delen. De e-books die ik de afgelopen tijd geschreven heb, zijn de basis van mijn trainingen, coaching en e-learnings. Ze horen als lesmateriaal bij de opleidingstrajecten.
Ben je nieuwsgierig naar de theorie, modellen en best-practices die de basis vormen van mijn trainingen? Wil je een voorproefje op de training of wil je er helemaal zelfstandig mee aan de slag? Er gaat in elk geval een wereld voor je open!
Leer technieken hoe om te gaan met verschillende soorten gedrag. Speciaal gericht op medewerkers in de zorg.
Bekijk de training Klantgericht communicerenHoe schrijf je kort en bondig? Op een manier die aanspreekt en boeit? Hoe bouw je een goed stuk op? En hoe laat je een tekst aansluiten op je doelgroep?
Leer hoe je comfortabel feedback van anderen kunt ontvangen. Ontdek op welke manier een feedbackgesprek niet meer mis kan gaan. Als je feedback op de juiste manier inzet geeft het je samenwerking met anderen een boost!
Bereik meer met je team door op cruciale momenten de juiste gesprekken te voeren. Leer invloed uitoefenen op je gesprekken om zo het maximale uit je team te halen.
Bekijk training en coaching in gesprekstechnieken voor teamleiders