Opgenomen telefoongesprekken

 

Heeft uw interne KCC de mogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen? Dit is een mooi coachings- en trainingsinstrument en een goed middel om de kwaliteit van de gesprekstechnieken van uw medewerkers te meten. INEZ Training & Consulting maakt snel een heldere rapportage. Zo weet u precies hoe de kaarten ervoor liggen.

 

Doelgroep

Interne Klanten Contact Centra (KCC's) met telefonisch klantcontact

 

Na het onderzoek

  • Kent u de sterke en te verbeteren punten van de afdeling
  • kunt u de afdeling specifieke en concrete feedback geven;
  • hebben we een helder beginpunt voor een effectieve training;
  • of weten we wat het resultaat is van onze gezamenlijke inspanningen.

 

Werkwijze

Wij beluisteren minimaal 5 gesprekken per medewerker. Op basis hiervan ontvangt u een rapport per medewerker en een rapportage van de afdeling. Hierin staan heldere verbeterpunten om aan te werken en sterke punten om uw medewerkers mee te feliciteren en te motiveren.

 

Voor meer informatie over dit onderzoek, de mogelijkheid van opnemen van gesprekken, of een voorstel op maat, neem vrijblijvend contact op.

 

Trainingen

Naar Trainingen »

Trainingstrajecten

Naar Trainingstrajecten »

Consulting

Naar Consulting »

Blog