Mystery onderzoek

 

U weet dat de dienstverlening van uw interne KCC aan verbetering of professionalisering toe is. Of u heeft inspanningen verricht om de dienstverlening te verbeteren en bent nieuwsgierig naar het resultaat. Een mystery onderzoek helpt om de dienstverlening van uw afdeling in beeld te krijgen.

 

Doelgroep

Interne Klanten Contact Centra (KCC's) die een beeld willen krijgen van de dienstverlening van hun telefonische of schriftelijke klantcontact.

 

Na het onderzoek

  • kent u de sterke en te verbeteren punten van de afdeling;
  • kunt u de afdeling specifieke en concrete feedback geven;
  • hebben we een helder beginpunt voor een effectieve training;
  • of weten we wat het resultaat is van onze gezamenlijke inspanningen.

 

Werkwijze

INEZ Training & Consulting voert het onderzoek zelf uit. Wij werken uitsluitend met professionals op gebied van klantencontact: ervaren callcenter medewerkers en trainers. Hiermee onderscheiden wij ons in de kwaliteit van de rapportages ten opzichte van andere aanbieders. Door onze overzichtelijke organisatie en lage overheadkosten kunnen wij dit onderzoek tegen zeer concurrerende prijzen aanbieden. Het resultaat is altijd onafhankelijk. Op verzoek kunnen we het onderzoek ook door een extern bureau laten uitvoeren.

Na het uitvoeren van het mystery onderzoek ontvangt u van ons de rapportages van alle gesprekken en een management samenvatting. Bekijk hier een voorbeeld van een (anonieme) management samenvatting.

 

Organisatorisch

Om een goed beeld te krijgen van een afdeling voeren wij minstens 2 gesprekken per medewerker of sturen wij 2 e-mails. U brengt hiervoor zelf cases in, en samen stellen wij een vragenlijst op met onderwerpen die u belangrijk vindt. Om een beeld te krijgen van individuele medewerkers (voor bijvoorbeeld individuele coaching) voeren wij minimaal 3 gesprekken per medewerker (of 3 e-mails)

De looptijd van het onderzoek is afhankelijk van de grootte van uw afdeling.

 

Reacties van klanten:

"helder en confronterend, dit onderzoek laten wij vaker uitvoeren"

 

"fijn om bevestigd te krijgen dat onze inspanningen de moeite waard waren"

 

"goed om een heldere nulmeting te hebben voor aanvang van de training. Confronterend om te zien dat er zoveel verbeterpunten zijn, maar we gaan ervoor!"

 

 

Een mystery onderzoek kan op zichzelf staand uitgevoerd worden, of als onderdeel van een trainingstraject.  De vragen passen wij aan de situatie van uw bedrijf en medewerkers aan. Voor meer informatie over mystery onderzoek of een voorstel op maat, neem vrijblijvend contact op.

Trainingen

Naar Trainingen »

Trainingstrajecten

Naar Trainingstrajecten »

Consulting

Naar Consulting »

Blog