Inez

 

Ik ben Inez Neefjes - Beunen. Ik ben in 2009 gestart met INEZ Training & Consulting. 

 

 

Carriere

Voordat ik met INEZ Training & Consulting startte, gaf ik trainingen aan de afdeling Customer Management van Vodafone in Maastricht. Hier leerde ik het trainersvak. Ik trainde mensen met veel klantcontact en hun leidinggevenden. Mijn passie voor klantgerichtheid komt voort uit mijn opleiding en werkervaring in de hotellerie. Ik studeerde aan de Hoge Hotelschool in Maastricht. Daarna volgde ik de Master of Innovative Hospitality Management in Maastricht en in Barcelona. Al tijdens mijn werk in de hotellerie ontdekte ik mijn passie voor het opleiden van mensen.

Nog steeds gebruik ik mijn 'hotello' achtergrond om mensen bewust te maken van het belang van klantgerichtheid. In de hotellerie noemen we dit 'gastvrijheid'. Door mijn studie Onderwijswetenschappen aan de Open Universiteit verdiep ik mij steeds meer in de psychologie van leren en de kunst van opleiden.

 

 

Resultaatgericht trainen

De markt waarin ik werk wordt steeds veeleisender. Er wordt meer gekeken naar het rendement van trainingen. Deze ontwikkeling juich ik toe! Bekijk mijn website eens. Het valt u vast op dat ik veel waarde hecht aan het goed voorbereiden en op maat ontwikkelen van een training. Ik maak de resultaten graag inzichtelijk. Een training is een waardevolle investering in uw medewerkers!

 

Zoekt u een training die heel praktijkgericht is en precies op maat gemaakt voor uw doelgroep? Bent u bereid om met mij samen te werken voor het beste resultaat? Bel mij dan vooral eens vrijblijvend op. In een kennismakingsgesprek kijken we of ik een goede match ben voor uw opleidingsvraag. 

 

INEZ Training & Consulting op LinkedIn

 

INEZ Training & Consulting is ook te vinden op www.opleiding-info.nl.

Trainingen

Naar Trainingen »

Trainingstrajecten

Naar Trainingstrajecten »

Consulting

Naar Consulting »

Blog