Doelgericht Communiceren

 

 

Doelgericht communiceren is een kunst. Open en eerlijke communicatie zorgt voor betere en prettigere samenwerking, meer klantgerichtheid en een groter lerend vermogen in uw organisatie. Hoe communiceren uw medewerkers met elkaar en met klanten?

 

INEZ Training & Consulting stelt een training op maat samen op basis van de behoefte van het team. Voorbeelden van mogelijkheden zijn:

 

Trainingen

 

E-learning

 

Referenties

Voor o.a. deze klanten verzorgden wij een training in doelgericht communiceren:

Vodafone Customer Management: communicatietrainingen voor medewerkers callcenter

De Friesland Zorgverzekeraar: training 'Klantgericht e-mailen voor interne KCC's'

Penders Voetzorg: training 'Klantgericht Telefoneren voor interne KCC's'

Het Laagland: training 'Feedback geven en ontvangen'

Finyard Financial Consulting: training 'Doelgericht Communiceren voor consultants'

 

Voor meer referenties, bekijk onze Klantcases

 

Trainingen

Naar Trainingen »

Trainingstrajecten

Naar Trainingstrajecten »

Consulting

Naar Consulting »

Blog