Voltec - Trainingstraject 'Klantgericht Communiceren'

15-12-2014

Voor personeel met direct telefonisch klantcontact, zowel serivce als sales. Traject bestond uit:

 

  • kwaliteitsonderzoek ahv gespreksopnames
  • individuele intakegesprekken
  • 4 dagdelen training (waarvan 1 met trainingsactrice)
  • individuele coachingsgesprekken.

 

Reactie van een van de deelnemers:

"Ik heb veel geleerd van de training, bij jou Inez krijg je meteen een vertrouwd gevoel waardoor ik mij op mijn gemak voelde en al mijn vragen durfde voor te leggen. We hebben situaties nagedaan middels rollenspel en hebben hierbij goede tips gekregen,  die ik nu dagelijks met veel plezier toepas tijdens mijn telefoongesprekken.

 

Voor mij was de training zeer leerzaam en zinvol, verbeterpunten werden er door jou heel goed uitgepikt. De aanpak is goed, professioneel en helemaal passend gemaakt voor onze branche."

 

www.voltec.nl