De Friesland Zorgverzekeraar: Klantgericht E-mailen

21-10-2013

Deze training werd door de deelnemers beoordeeld met een 8,3. 

100% van de deelnemers zou deze training aanbevelen aan collega's.

 

Als voorbereiding op de eindejaarscampagne van De Friesland Zorgverzekeraar is deze training ingezet. Het doel was om deelnemers te leren op een meer persoonlijke manier naar klanten te schrijven. Ook leerden ze kernachtig schrijven en het aangeven van grenzen. De training duurde 1 dag per groep.

 

Reactie van opdrachtgever (adviseur personeelsontwikkeling):

"Inez voelde in het voortraject van de e-mailtraining goed aan wat voor ons de belangrijkste vraag was, haar offerte/trainingsvoorstel sprak hierdoor meteen aan en was goed onderbouwd (professioneel). 

De training zat goed in elkaar, was heel to-the-point en praktisch. Inez is betrokken en weet haar boodschap goed over te brengen door de dingen gewoon te verwoorden zoals ze zijn. De deelnemers waren hier enthousiast over."

 

Enkele reacties van deelnemers:

 

"Dit is de eerste training die ik bij De Friesland Zorgverzekeraar aangeboden heb gekregen waar ik in de praktijk echt iets mee ga doen!"

 

                                    "Wat ik heb geleerd is mails persoonlijker maken en moeilijke mails makkelijker maken doormiddel van bepaalde woordkeuzes."

 

"De training is heel duidelijk en toegankelijk, boven verwachting goed!"

 

www.defriesland.nl